2008. augusztus 18., hétfő

Így fogyókúrázz, ha kevés a pénzed!

Melyek azok a fogyókúrás módszerek, melyekre nem kell vagyonokat költened? Tudd meg, hogy mások milyen trükköket dolgoztak ki arra az esetre, ha kevés pénzből kell karcsúsodni!

Valljuk be: annak ellenére, hogy a fogyókúra alapvetően épp a lemondásokról szól - legalábbis a táplálkozás terén - egy vagyonokba tud néha kerülni az, ha karcsúvá szeretnéd magad varázsolni. Főleg akkor, ha még keresed a neked legjobb módszert, és bedőlsz minden reklámnak.
Ne költsd el a fizetésed nagy részét diétás porokra vagy méregdrága kezelésekre! A WellnessCafe fórumában olcsó és hatékony módszerekkel ismerkedhetsz meg.
Figyelem: bár az egyik legolcsóbb módszer a koplalás lehet, hisz ezzel lényegében egyáltalán nem költöd a pénzt, ezt a lehetőséget ne is próbáld ki. A cél az egészséges fogyás legyen, a koplalalás pedig nem tartozik ezek közé!

Így fogyókúrázz, ha kevés a pénzed!
Tippek a WellnessCafe fórumából - ha fogyni akarsz, de kevés a pénzed

"A legolcsóbb sport szerintem a futás, ugyanis ahhoz nem kell más csak egy jó futócipő, és a futással lehet legjobban fogyni. Valamint ha van otthon bicajod, görkorid azok is nagyon jó hatással vannak...
Ha erősíteni is akarsz, akkor sem kell feltétlen súlyzókat venned (bár 1000-2000 forintért már nagyon jókat kapsz), egyszerűen használj két ásványvizes palackot...
Nagyon -nagyon sokféle mozgásformát választhatsz, a legtöbb hagyományos nem is drága!!!

Az ételekre viszont szerintem fordíts egy kevés pénzt, ugyanis szerintem fontos minenből a legjobb minőségűt használlni, ha lehet bio előállításút!" - 9jfkh hozzászólása

*

"Az edzést én Rubint Réka dvdvel oldom meg, névnapomra kaptam áprilisban. Ingyen volt és minden nap edzek valamit vele. Általában 2x20as kombóban csinálom: has-kar, has-csipő, has-comb. Bemelegítésnek 25-30 percet ugrálok cardioszerűen." - Bailamo

*

"Örök fogyozó vagyok. Kipróbáltam drága porokat,tablettákat,de nem hozták meg a várt eredményt. Igaz volt,hogy attól csak a pénztárcám fogyott, én nem.
Most 2 kisgyerek mellett pedig nem nagyon engedhetem meg magamnak, hogy ilyenekre költseg. Főleg, hogy még szoptatom a kissebbik fiamat. Így a kevesebb kajával és több mozgással próbálkozom most. Nekem 17 kilót kellene lefogynom." - akivik

2 megjegyzés:

Unknown írta...

Sziasztok!

Én már sok mindent kipróbáltam, kissebb-nagyobb sikerrel.
Most találtam egy olyan sheaket, ami nagyon finom, és fogyasztó hatása van. Egy hete íszom és már le ment 4kg, úgy hogy nem voltam közben éhes.
Én itt vettem, persze lehet, hogy msáhol is van, azt nem tudom.

www.tutifogyas.co.cc

boros1124 írta...

Szerintem fogyózni ésszel kell. Amikor egy orvos azt mondja, hogy napjában 4-5-6 alkalommal kell keveset enni, mindenki húzza a száját. Holott a mondat végét nem is hallja meg senki. Keveset. Ez állhat abból, hogy a reggeli pirítósunkat két részletben esszük meg. Ebédre egy minimális mennyiségű levest eszünk és uzsonnára és vacsira is valami könnyű ételt két részletben. Szerintem ez nem egy hatalmas mennyiségű étel, ráadásul elég változatosan lehet enni ezalatt. Persze nem árt e mellé a sportolás, de legalább egy 1,5-2 órás séta. Ezzel az abszolút nem misztikus módszerrel (nevezzük normális életnek) havonta lehet fogyni annyit, ami még egészségesnek mondható, ami körülbelül 2-3 kg. Így nem lesz a bőr sem csíkos. Különben számtalan könnyű étel közül lehet válogatni, egy normálisabb könyvből, amiben olyan ételek vannak, ami nem hízlal. Persze egy minőségibb könyvet érdemes megvenni ehhez. De szerintem ez is bizonyítja, hogy nem kell beleszakadni a diétába (pláne, hogy nem egy hónap alatt hízunk 10kg-ot, így nem is egy hónap alatt kell annyit ledobni). Könyvre mondjuk ez is egy jó példa: http://www.konyv-konyvek.hu/napi_1200_kaloria_meses_izek